Forum 88 Dru┐yna Harcerska Mitra Strona G│ˇwna

Ja nie lykalam zadnych tabletek na glodowce ,oczyszczalam do

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 88 Dru┐yna Harcerska Mitra Strona G│ˇwna -> Co, gdzie i kiedy?
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 11:46, 27 Mar 2014    Temat postu: Ja nie lykalam zadnych tabletek na glodowce ,oczyszczalam do

Maj─ů ┼Ťwietne od┼╝ywcze kosmetyki, w┼éosy nawet po bardzo drastycznym zabiegu s─ů super, nawil┼╝one, ┼Ťwietnie ┼Ťcinaj─ů no naprawde super, polecamwww.summaprada.pl [link widoczny dla zalogowanych] Dzi─Öki wielkie za odpowied┼║! hej ja tez jestem z sosnowca i poszukuje albo dj wodzireja albo jakiegos niedrogiego zspo┼éu na jedno dniowe wesele 19.07.2008
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny pisza roznie ze lepie zaczac brac po okrese lub wczesnie i przerwac na czas krwawieni...
Ja chyba chcia┼éabym zobaczy─ç Przybylsk─ů i Ko┼╝uchowsk─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co zyska┼éy, co straci┼éy uczestniczki programu [link widoczny dla zalogowanych] kasy na pewno ci nie zazdroszcz─Ö,bo to s─ů\judaszowe srebrniki\

Zakupi┼éem rywanol i polewam na nast─Öpny dzie┼ä dzikiego mi─Ösa ju┼╝ nie mam ale jest ropa i b├│l. przed terminem czego oczywiscie nie przeczuwalam. hej dziewczyny ja tydzien temu podalam koloryzacji ktora polegala na wroceniu z czarnych farbowanych wlosow na blad. i to na raz? Chc─Ö wr├│ci─ç do swojego naturalnego koloru,albo uzyska─ç jaki┼Ť jasny br─ůz. [link widoczny dla zalogowanych]
i tutaj, mm\amym [rzedstawione czysto biologicznie ow┼éosienie u kobiet: hej No to ma 39 Ja te┼╝ zostawiam sw├│j numer gg: Jestem trzeci dzionek na g┼éod├│wce i schud┼éam juz 4,5kg. a mo┼╝e wydaje te 4500 kt├│re zarobi┼é Jak b─Ödziecie chcieli dam namiar leczy nie tylko tarczyc─Ö ale i mi─Ö┼Ťniaki macicy itd......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i wiecie co,on jest jakis magiczny,jest miedzy nami jakas niesamowita nitka,mailujemy do siebie, potrafimy przegadac cale noce(nie tylko mailami), a najlepsze jest to ze wcale nie koniecznie musze sie z kim kochac...niby jest na boskiej smyczy (jak tamtem ) ale z tym czuje nieomal intymny kontakt z kazdym usmiechem...czasem nic do siebie nie mowimy tylko sie usmiechamy, patrzymy,studiujemy nasze twarze...i to wystarcza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 1:46, 06 Kwi 2014    Temat postu: Go┼Ťciu, pyta┼éa┼Ť te┼╝ o znieczulenie - mia┼éam usta posmar

Staralabym sie uzupelnic magnez , witaminy z grupy b byc moze b12 , witamine C i A.
[link widoczny dla zalogowanych]
B─Öd─Ö si─Ö musia┼éa u was upomnie─ç o jakie┼Ť ┼╝ni┼╝ki bo chocia┼╝ tymi masa┼╝ami rekompensuj─Ö sobie brak urlopu w tym roku. We wczesnej ci─ů┼╝y mo┼╝na sprawdzi─ç czy p┼é├│d jest zaka┼╝ony przez pobranie p┼éynu owodniowego i zbadanie go.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze masz racje,ze gdzies popelniam blad z tluszczami,chyba za malo ich jem. [link widoczny dla zalogowanych] rezultaty byly malo widoczne a za kazda wizyte dawalam od 20-50 zł.
pierwsza - ogl─ůda┼éam ju┼╝ chyba ze sto razy i ci─ůgle mam ciarki jak widz─Ö ostatni taniec albo s┼éysz─Ö muz─Ö. Zmniejszaj─ůc paznokie─ç przez pi┼éowanie sprawiasz ┼╝e wa┼é coraz bardziej si─Ö zbli┼╝a do paznokcia a przez to paznokie─ç ma mniej miejsca gdy odrasta. Witajcie. I tu Was zaskocz─Ö, bo tandetne, zagraniczne imi─Ö \And┼╝elika\ w prawid┼éowej formie po polsku brzmi \Aniela\ - i co?! twoja jest dosc kontrowersyjna [link widoczny dla zalogowanych]
tabula rasa. LEPSZA JEST ERISKA!!! ja mialam zrywany paznokiec 2 razy zacly kilka kliowo i wyglada jak zawsze Jezyk to podstawa. Myla, ja nie wiem co mam robic! Koncz─Ö studia ( studiuj─Ö zarz─ůdzanie hotelarstwem i gastronomi─ů), wczesniej bylam w 2 letnim studium turystycznym (mam tytu┼é technika obs┼éugi ruchu tur.) i oczywi┼Ťcie pracowa┼éam juz. Nie wiem co z tym zrobi─ç - nie boli, nie krwawi, ale szpeci okropnie Wola┼éabym, ┼╝eby m├│j palec nie mia┼é juz nic wsp├│lnego z chirurgiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sam pobyt tak jak pisa┼éam wcze┼Ťniej w porz─ůdku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť wie dok─ůd odesz┼éa z Trend├│w na dobrego pasterza pani kasia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

okres mam normalnie co miesiac... [link widoczny dla zalogowanych] Gdy by┼éam ostatnio na usg i na pewno nie by┼éam wtedy w ci─ů┼╝y - te┼╝ by┼éo wida─ç.
Jest bardzo bardzo SUPER A ba┼éam sie bo ide w sobote na ┼Ťlub mojej kole┼╝anki. sa w kazdym kraju, katolickim tez. p├│┼║niej ni┼╝ OM. Kiedy je umyj─Ö i nie czesz─Ö (┼╝adko tak robi─Ö), wyschn─ů same to mam kr─Öcone od po┼éowy d┼éugo┼Ťci. Generalnie, uwielbiam te stworzonka [link widoczny dla zalogowanych]
Na przygotowaniu do glodowki najlepiej jesc tylko swieze owoce i warzywa, kasze i ryz nieluskany., a na 2 dni przed glodowka zostac juz tylko na sokach wyciskanych z warzyw i owocow Twoje problemy z nadwag─ů wi─ůz─ů si─Ö z innymi chorobami takimi jak niedoczynno┼Ť─ç tarczycy czy nadczynno┼Ť─ç kory nadnerczy. Ja za to ni─Ö mog─Ö si─Ö doczeka─ç okresu, przed okresem jestem tak nabuzowana ┼╝e nie radze si e nikomu zbliza─ç, a w trakcie to ja to uwielbiam. jak Nikola...to po co w og├│le wypowiadacie si─Ö na ten temat.Nie rozumiem tak┼╝e, dlaczego niby dzieci o takich imionach s─ů t─Öpione w szkole czy przedszkolu...Jest to NIENORMALNE!ka┼╝dy ma sw├│j gust i opini─Ö na ten temat. w domu paj─ůki s─ů potrzebne tak zwane robaczki rybiki (┼╝yj─ů w ┼éazienkach pod p┼éytkami ) a paj─ůczki polskie si─Ö nimi ┼╝ywi─ů uwagi oczywiscie mozesz pisac w domu, na spokojnie, stad ta kartka i papier, zeby spisac sobie wszystko. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj przychodzi 8 cud ┼Ťwiata.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem po jednym dniu ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nei wierz─Ö, ┼╝e kalorii nie zmniejsza sie dzien po dniu. [link widoczny dla zalogowanych] -kolacja - 2 kanapki , herbata bez cukru..
Jak co┼Ť fajnego czytali┼Ťcie podzielcie si─Ö !!! Tutaj -> Program regeneracji jelit Wtedy oczyszczenie i przywr├│cenie w┼éa┼Ťciwego funkcjonowania ┼Ťcianek jelit, przywraca dobry stan zdrowia ca┼éego organizmu. Wyjechales przed miesiacem gdzies sprzatac albo murowac i juz sie odpolszczyles? ALE NIE TKN─ś GO , NIECH SI─ś OBRAZI. [link widoczny dla zalogowanych]
No, to do roboty. Z j─Özyk├│w obcych znam zaawansowanie angielski, komunikacyjnie niemiecki i hiszpa┼äski. Czy kto┼Ť ma jaki┼Ť pomys┼é na dobr─ů zabawe? Jak dla mnie m├│j problem,to branie tabletek anty,kiedy karmi┼éam ma┼é─ů.To one s─ů odpowiedzialne za moj─ů prolaktyn─Ö-ja tak uwa┼╝am i na nie wszystko zwalam. NIe wiem co Ci poradzi─ç bo nie jestem ekspertk─ů, ale na pewno picie sprzyja wi─ůzaniu kwasu tak zrozumia┼éam. Ale napewno troch─Ö poprawa jest jednak na super odm┼éodzenie nie licz─Ö. 3.08 mam wyznaczony termin operacji w szpitalu MSWiA w Gdansku, z tego co wyczyta┼éam na forum to chyba nikogo z 3 miasta nie ma, szkoda bo kazda opinia jest cenna na temat szpitala, opieki itp mia┼éam robiony BAC torbieli ktora tworzy sie w guzku, i przeciwcia┼éa -nie stwierdzono kom├│rek nowotworowych.Chirurg kt├│ry mnie umawia┼é na operacje powiedzia┼é ze podczas zabiegu jet robine wstepne badanie histopatologiczne i to ono zadecyduje ile z tarczycy mi zostanie, i tu nie rozumiem - tzn ze bac i przeciwcia┼éa nie s─ů obiektywne, moze sie jeszce okazac ze ten guzek to zmiana nowotworowa ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mimo wszystko nastepnego dnia przyszedl mnie przeprosic!
[link widoczny dla zalogowanych]
witam! Witam!
Koniec rozmowy
Daj zna─ç jak si─Ö uda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podobno rany wygl─ůdaj─ů obiecuj─ůco, lekarz m├│wi, ┼╝e teraz wszystko zale┼╝y od mojego organizmu, jak b─Ödzie regenerowa┼é si─Ö nask├│rek. [link widoczny dla zalogowanych] tez licze na dluzsze leczenie, ale wiem ze warto.
potrzebuje wsparcia w trudnych chwilach, jakiejs odskoczni jak mnie maz wkurzy a tu nie ma gdzie pojsc, z kim sie spotkac. [link widoczny dla zalogowanych] 2.html Wyda┼éam fortun─Ö na te wszystkie szmatki, gazety, kt├│re w wiekszosci nadaj─ů si─Ö tylko na rozpa┼ék─Ö, fryzjer├│w i te wszystkie inne **[piii...]**! Jak wypije te┼╝ zajmuje mu to 3 min? Ja osobi┼Ťcie polecam Pana Sebastiana z Ateleri Vici w Solvay Parku, poleci┼éy mi go moje kole┼╝anki.. [link widoczny dla zalogowanych]
Bylabym wdzieczna jak by ktos sie podzielil swoja opina na temat wychodzenia z glodowki, bo wiem ze to jest bardzo wazny okres. Santana i Eurydyke jestescie wspaniale Koroniewska ca┼ékiem ca┼ékiem si─Ö zaprezentowa┼éa. Do otwartej szafki: Musz─Ö dzisiaj sprawdzic w sklepie ile ma barszcz czerwony i np. Gdzie┼Ť czyta┼éem, ┼╝e ju┼╝ w latach 70 ub. nie przepadam za mandaryna i za wisniewskim ale szkoda mi marty...
co do tego watku to wole ┼╝ele dzieki za link.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:23, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ci ludzie,o ktorych Ty piszesz,to jest odlam spoleczenstwa,k

hej,
[link widoczny dla zalogowanych]
11.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cze┼Ť─ç prosz─Ö o pomoc ! [link widoczny dla zalogowanych] a tak na serio to:
je┼╝eli od razu pez wprowadzenia zaczniemy ─çwiczy─ç po 45 min TO WCALE NIE PODZIA┼üA A WR─śCZ PRZECIWNIE POGORSZY SPRAW─ś BO DOSTANIE SI─ś WIELKICH ZAKWAS├ôW I BOLE┼ÜCI MI─ś┼ÜNI BRZUCHA I NIE B─śDZIEMY W STANIE PRACOWA─ć !! A co do kolczyka, to ja nie mam 100% pewno┼Ťci, ┼╝e on jest zwyk┼éy... w ci─ů┼╝y czu┼éam si─Ö ┼║le to mi kaza┼éa le┼╝e─ç a nie kaza┼éa ┼╝adnych dodatkowych badan robic Witam widze ┼╝e we wszystkich trade jest tak samo nie licz─ůc larego pozdro dla normalnych zywa,dostawca ,jez ,driver trade itp Natomiast je┼╝eli chodzi o szkolenia to polecam w hurtowni Monimar tez w rybniku naprawde pe┼ény profesjonalizm [link widoczny dla zalogowanych]
Mam tak─ů znajom─ů kt├│ra od jakiego┼Ť roku pr├│buje pozby─ç si─Ö ok 10 kg ... serial zosta┼é uz┼éo┼╝ony tak aby jak najdok┼éadniej odzwierciedla┼é telenowele brazylijskie - st─ůd ┼Ťw Marysia oregano Nie wolno je┼Ť─ç ziemniak├│w i banan├│w! Ja kupi┼éam teki zestaw przez internet na stronie:www.lf.pl (firma \la femme\). By┼éa┼Ť u endokrynologa? Dzi┼Ť trafi┼éam na informacje, ┼╝e NFZ refunduje niekt├│re operacje plastyczne, g┼é├│wnie w┼éa┼Ťnie po oparzeniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczynki jak kt├│ra┼Ť z Was chce moje fotki to napiszcie swojego maila bardzo chetnie powysy┼éam abyscie mia┼éy rozeznanie zanim kt├│ra┼Ť podda sie op.
[link widoczny dla zalogowanych]
staram si─Ö poprostu demaskowa─ç zak┼éamania, patrze─ç obiektywnie na ca┼é─ů kultur─Ö (zawsze by┼éem osob─ů tolerancyjn─ů, ale ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Joy Kitikonti - Dirty Summer
Zalezy w jakim miescie i jakie kino.. Ja mam zamiar wytrzymac 10-14 dni. Ale zabieg nie nale┼╝y do przyjemnych i nie ukrywam, ┼╝e moje powieki s─ů mocno spuchni─Öte. i 3 dzien zaliczony trzymam kciuki . oczywi┼Ťcie pami─Ötam o lewatywach. [link widoczny dla zalogowanych]
Pawe┼éek , ca┼éa ta Zukowska, i ta Kinga z tym swoim Kubus, Kuba, a Kubus , a Tomek, do Tomka, z Kubusiem........┼╝a┼éosne. tel: czego w┼éa┼Ťciwie szukasz? Dziewczyny polecam stronk─Ö ,, Wielkie ┼╗arcie przepis├│w co niemiara, sama korzystam z podanych tam przepis├│w. Tak,raczej na 100 % jestem pewna s┼é├│w. liqido - narcotic bede bez neta przez kolejne trzy tygodnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

japiszonek- ja brałam Luteinę i bez problemu mnie przyjęli.
[link widoczny dla zalogowanych]
rzelu trochę jeszcze na mokre włosy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Ja tez myslalam, ze to sie robi na stale ale z tego co wyczytalalm, te metody polegajace na wstrzykiwaniu czegos daja efekt na 6-12 miesiecy...
xanax to jest antydepresant, pomaga wiec przede wszystkim tym, kt├│rzy nie moga spa─ç, bo maja czarne mysli... Ja wole wysokiego niz niskiego, a Ty KA┼╗DEGO? Te┼╝ mam pewne pytanko zwi─ůzane ze stepperem... Jestem po 30, rozwiedziona, jestem z Kielc, piszcie dziewczyny na maila [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam Wykupi┼éam pakiet 4 zabieg├│w na uda. [link widoczny dla zalogowanych]
Okuli┼Ťci odradzali. jesli jest tak jak piszesz, ze dodawa┼éa uwagi to bym si─Ö wstrzyma┼éa. By┼éam w szoku, zwa┼╝ywszy na to i┼╝ mia┼éam delikatne plamienia i my┼Ťla┼éam ┼╝e mo┼╝e miesiaczka tym razem jest inna.Dodatkowo okaza┼éo si─Ö ┼╝e mam mi─Ö┼Ťniaka ok 4,5 cm.By┼éam dobrej mysli, ale niestety poroni┼éam.Teraz jestem kierowana na wy┼éuszczenie tego mi─Ösniaka.Bardzo si─Ö boje, poniewa┼╝ leka┼╝ kt├│ry bedzie mnie operowal, poinformowa┼é mnie, ze je┼╝eli zajdzie taka konieczno┼Ťc to r├│wnie┼╝ usun─ů mi macic─Ö, czego sobie nie wyobra┼╝am , bo kocham dzieci i barzdzo chcialabym by─ç matk─ů. Wystarczy?? Witam ja mam w┼éa┼Ťnie zrobione paznokcie akrylowe na tipsie przezroczystym i cover tak mi powiedzia┼éa dziewczyna kt├│ra robi paznokcie u siebie w domu ,no i nad nim frencz bielusie┼äki i ┼Ťliczna linia u┼Ťmiechu i jeszcze przezroczysty akryl i powiem ┼╝e ju┼╝ zmienia┼éam du┼╝o stylistek nawet by┼éam w salonie gdzie policzyli mi 100z┼é i trzyma┼éy si─Ö tydzie┼ä bo podchodzi┼éy i akurat trafi┼éam z polecenia kole┼╝anki na t─ů dziewczyne i powiem szczerze ┼╝e jestem bardzo zadowolona z jej us┼éug u┼╝ywa jednorazowego pilniczka i na koniec oddaje klientce ,dezynfekuje itp i jestem naprawd─Ö szcz─Ö┼Ťliwa bo paznokcie trzymaj─ů si─Ö i dope┼éniam je po 3 tyg, a tu was zaszokuje bo za paznokcie zap┼éaci┼éam u niej jak pierwszy raz przed┼éuza┼éam 40z┼é a teraz jak chodz─Ö na dope┼énienie to p┼éac─Ö 25z┼é jest to naprawd─Ö SZOOK ┼╝e za tak─ů cene mo┼╝na zrobi─ç piekne i trwa┼ée paznokcie wi─Öc nikt mi tu nie powie ┼╝e w salonie musz─ů robi─ç dobrze bo du┼╝o sie p┼éaci a jak si─Ö zap┼éaci mniej to gorzej w┼éa┼Ťnie odwrotnie wklejam przepis z nale┼Ťnikami mo┼╝esz mi podac konkretne przepisy, bo ja nie jestem jestem jeszcze wtajemniczona w tajniki kulinari├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jadł co 2 godziny np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo dziękuję! Ale jeżeli zrobisz zabieg u chirurga to i tak będzie ci sie wrastał.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolczyk goi si─Ö do roku !!! [link widoczny dla zalogowanych] Wynies z domu, ale NIE ZABIJAJ!
i wiele wiele innych... I tez bezposrednio przez neta, bez zadnych kurna agencji. robie to od niedawna... Zuzu moje gratulacje! Musz─Ö Stasiowi przypomina─ç wiadomo a Jasiek cz─Östo sam biegnie i sam zrobi i majtki podci─ůgnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Sory ale w moich oczach jeszcze bardziej sie pogr─ůzy┼éa┼Ť wi─Öc skorzysta┼éam z tego co kiedy┼Ť robi┼éam ,aby pozby─ç si─Ö owad├│w Bo co┼Ť mi si─Ö wydaje ze takie b├│le nie powinny trwac d┼éugo. Nastepnie drazni┼éy mnie zapachy jedzenia a potem gotowa┼éam rodzince smaczne wymyslne potrawy, przygotowywa┼éam smako┼éyki niczego nie pr├│bujac i wog├│le mnie nie kusi┼éo. Wlasnie skonczylam 14 dzien 6Weidera Dzis mi latwiej przyszlo moze co┼Ť by┼éo zdrada jaka┼Ť. To nie jest to co przy g┼éod├│wce z marszu, gdy umierasz wr─Öcz, ale g┼é├│d i os┼éabienie OKROPNE mi towarzyszy teraz....nie wiem czy a┼╝ tak i Wy macie...w┼éa┼Ťciwei do niczego nei nadaje sie na obecna chwile,tylko spa─ç..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastŕpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 88 Dru┐yna Harcerska Mitra Strona G│ˇwna -> Co, gdzie i kiedy? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin