Forum 88 Dru┐yna Harcerska Mitra Strona G│ˇwna

moze ktos byl na takim zabiegu w 3miescie?mnie interesuje bi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 88 Dru┐yna Harcerska Mitra Strona G│ˇwna -> Co, gdzie i kiedy?
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:49, 07 Kwi 2014    Temat postu: moze ktos byl na takim zabiegu w 3miescie?mnie interesuje bi

mam czarne w┼éosy i chce miec braz a na dole chce miec czerwone...boje sie zejsc z koloru poniewaz sciagne┼é─ům sobie kawa┼é─Ök z ty┼éu i mi sie skruszy┼éy a ja nie chce byc ┼éysa
[link widoczny dla zalogowanych]
witam.chce wyjechac z dziecmi do belgii nie wiem czy na to potrzebny jest paszport dla dzieci?chce wyjechac do ojca i tam rozpoczac nowe zycie.jesli ktos zna sie na tym bardzo bym prosila o rozmowe.mam wiele pytan i musze sie wszystkiego dowiedziec.prosze czy ktos jest w stanie odpowiedziec na pytania? Czy je┼╝eli przestanie pi─ç, to zyska Tw├│j szacunek?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czyta┼éam du┼╝o wiem ┼╝e 65% t─Ötno max najlepszy rezultat. [link widoczny dla zalogowanych] jakbym wiedzia┼éa, ┼╝e mo┼╝na to powt├│rzy─ç to zafarbowa┼éabym w┼éosy tylko po to, by t─Ö farb─Ö p├│┼║niej zdj─ů─ç...
bazylia dziewczyny prosze o pomoc-chodzi mi o fryzjera ktory ladnie wycieniuje mi wloski (a nie zetnie po calosci) i grzywke,no i wogole moze wymysli mi jakas fajna fryzurke z poldlugich wlosow.Do tej pory bylam zadowolona z mojej fryzjerki ale teraz to jest tak ze wlosy fajnie wygladaja po wyjsciu z salonu a pozniej to juz katastrofa,dziekuje z gory Pozdrowienia dla Wszystkich. Marz,marz kochana...marzenia sie spelniaja,ja swoje zaczynam spelniac..mam partnera,dziecko 2,5 lat i pracuje,wiec od nas zalezy..pilnuje drugie dziecko,wiec moge pogodzic wszystko,bo w weekendy niepracuje..a czasem zycie,tak nam pouklada wszystko jak trzeba,tylko sluchaj intuicji..ona cie poprowadzi.... Tak wi─Öc je┼Ťli chcesz opanowa─ç zjawisko falowania to wymierz si─Ö porz─ůdnie, i sprawd┼║ tu, jaki jest Tw├│j POPRAWNY rozmiar: [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam ww.zdrowe-stopy.com ogolnie rzecz biorac musze powiedziec ze poltra roku temu skonczylam licencjat z poloznictwa, za pol roku mam nadzieje bede mgr. Probowalam sama tez tych masazy ale nie umialam dobrac sobie odpowiedniego jak ja to nazywam zassania a tylna czesc ud i posladki to ciezko tam dotrzec. Dieta + cwiczenia i efekty sa ale nie dajcie sie nabrac ze ta maszyna pomaga, naprawde wiem cos o tym Zak┼éadasz tampona i jedziesz...... rro70djnypz7yprf moq7h3lx07djo97 46uazbgf6it Pomocy - mo┼╝e jaki┼Ť inny link.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czytaj uwaznie....
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziekuje za ciekawy opis,z tym aquamidem to jest sporo racji ,faktycznie dziewczyny wola go zrobic bo jest staly i wydatek jest raz , a nie co jakis czas wiec jest nieporywnywalnie to tansze niz preparaty czasowe,ale ja jak w koncu zrobie to tylko i wylacznie czasowym.Nie cena sie sugeruje tylko zdrowiem i wygladem na dalsze lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na tabletkach uspokajaj─ůcych znam si─Ö tyle, co kiedy┼Ť podbiera┼éam cioci - jakie┼Ť zio┼éowe chyba to by┼éy Ale wydaje mi si─Ö ┼╝e je┼Ťli by nawet wzmaga┼éy g┼é├│d, to nie koniecznie musi to szkodzi─ç przy bulimii, bo przecie┼╝ g┼é├│d a apetyt to dwie r├│┼╝ne sprawy [link widoczny dla zalogowanych] NIGDY ?!
[link widoczny dla zalogowanych] sen_airbrush_legs_tan_glow_nowy_.html Pryskam na kolczyka sprayem anty bakteriowym 4 razy dziennie . A cilest nie powi─Öksza na 100%.Jako┼Ť bra┼éam przez ponad p├│┼é roku i nie widze r├│┼╝nicy. mamamagdalena - gratulacje! tyle wytrzyma─ç, naprawd─Ö podziwiiiiiiiiiiam, [link widoczny dla zalogowanych]
nie mam motywacji ,chodzi┼éam kiedy┼Ť na fitness ale tak jako┼Ť wysz┼éo ,┼╝e przesta┼éam Najwi─Öcej dostali┼Ťmy od Ukrainy, bo a┼╝ 10, potem od Litwy 8 punkt├│w. jestem, jestem ale nie wiem co mam Ci napisac. widac jaka inteligenta jest zalozycielka topicu heheh tak jak doda he POMOCY!!!! moze powinnas bardziej matowic i odtluszczac tamto miejsce znajdz w sobie ducha walki i postanow sobie - nikt nie jest lepszy ode mnie, odkryj w sobie zalety (pewnie teraz juz gleboko schowane pod smutkiem i nienawiscia do wlasnej osoby) zdalas studia z wyroznieniem - swietnie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1.
[link widoczny dla zalogowanych]
a powiem wam,ze ksiadz w samej koloratce to jak w slinaczku wyglada a te ich guziczki w sutannie i ich rozpinanie jest koszmarem,wiec sciagaja przez glowe,a wiecie ze przez glowe sciaganie \\\sukienki\\\przez faceta pozbawione jest kompletnie meskosci a w hipermarkecie zaczepisz go┼Ťcia mi┼éy w czym mog─Ö panu pom├│c?'
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wyborowała mi 2 zdrowe zęby z powodu nagromadzonego osadu?; [link widoczny dla zalogowanych] Śledź
polega ona na tym, ze kupujac produkt o wartosci powyzej 1.000 zl. tu macie stronk─Öwww.coros.pl Pomy┼Ťl je┼Ťli twoja norma to oko┼éo 2000kcal dziennie, no mo┼╝e 1500 to co to jest 100 te zio┼éa to tylko suplement diety w twoim wypadku. ja dzisiaj lezalam 2h na sloncu, troche mi buzka nabrala kolorow (dodam ze przez cala zime chodzilam raz na 2 tyg na 10 min na solarium wiec moja skora jest troche przyzwyczajona choc mam jasna karnacje) spuchla mi noga i to ostro.. [link widoczny dla zalogowanych]
da─ç kefirek, co jeszcze bedziesz laska, uwierz te mi sie jeszcze podobaja co powiecie na te??? Mog─Ö tylko sie uczyc w soboty i niedziele, poniewaz w tygodniu pracuje. a to ,┼╝e dajemy ┼éap├│wki na NFZ to ┼Ťwiadczy tylko o nas i przyzwyczajamy lekarzy do tego a potem mamy smi o to ┼╝al ,┼╝e s─ů korupcje ,NATOMIAST !! Osobi┼Ťcie uwa┼╝am, ┼╝e by┼é to krwiak, wi─Öksza ilo┼Ť─ç krwi oznacza┼éa jego wydalenie i tyle, jednak ┼╝aden z lekarzy o tym nigdy nie wspomnia┼é, s─ů to tylko i wy┼é─ůcznie moje domys┼éy. To ja nie wiem, mo┼╝e zr├│b test ci─ů┼╝owy, albo beta hcg z krwi jak masz przypuszczenia??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bezsenno┼Ť─ç jest straszna, nieprzespane noce to koszmar, ktos kto tego nie prze┼╝y┼é to nie zrozumie, obawa przed polo┼╝eniem sie spa─ç, rozkojarzenie w dzie┼ä itd itd
[link widoczny dla zalogowanych]
spiewa ja babka z gosciem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kolor + p┼éukanka + podci─Öcie 270z┼é.Mo┼╝e to troch─Ö du┼╝o, ale b─Öd─Ö tam chodzi─ç, bo wol─Ö zap┼éaci─ç wi─Öcej, ale mam efekt jaki chcialam i nie zniszczono mi w┼éos├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Czy mo┼╝e kto┼Ť wie jak mam napisa─ç w pozwie o alimenty,┼╝e chc─Ö otrzyma─ç alimenty za kilka miesi─Öcy wstecz od mojej matki,t.j.
1 (ja) na 3 (oni). Do koncepcji swych doszed┼é on za spraw─ů w┼éasnych, ci─Ö┼╝kich dolegliwo┼Ťci. biust nadal jest ogromny... mo┼╝e mo┼╝e by─ç mniej, nie wiem nak┼éadacie fajne sa tak sie fajnie uk┼éadaja dobra odpisujcie mi na maila co mam zrobic zeby sie barrdziej kjreci┼éy bo ja mam takie fale ale sprezynki tez haha czekam i pozdrusie i buziolki:* [link widoczny dla zalogowanych]
nic nie dodawaj, Ciagle ma jakas wymowke, a to go zab boli, a to jest po wizycie u dentysty, a to zjadl cebule, a to za duzo zjadl, a to jest zmeczony itp....Meczy mnie to, mamy dopiero 26 lat. Jak pisa┼éa Kasia 123 pewnie bedzie mozna przeczyta─ç akta i wniesc cos do sprawy, ale trudno mi cokolwiek radzic. A co ze ┼Ťci─ůganiem koloru? . ja tez ┼╝yje ,ale po nocy boli mnie lewe oko jakbym mia┼éa ┼Ťiniaka ale moze dlatego ,┼╝e spa┼éam przy otwartym oknie i jaki┼Ť robal mnie ugryz┼é ,rany teraz jak co┼Ť zaboli,zaswedzi ,wysypie bedzie na L ,jeszcze nigdy tak bacznie si─Ö nie obserwowa┼éam . Czy mo┼╝e kto┼Ť mi pom├│c i napisa─ç co oznacza ten wynik, poniewa┼╝ si─Ö martwi─Ö, a wizyt─Ö u lekarza mam dopiero za miesi─ůc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:50, 07 Kwi 2014    Temat postu: przypomnia┼éo mi si─Ö jeszcze odno┼Ťnie wyboru imion, jak St

tanio nie jest ale za jako┼Ť─ç┬ási─Ö p┼éaci
[link widoczny dla zalogowanych]
tam powinno sie wy┼Ťwietli─ç zdjecie Dody. Chcia┼éem tego unikn─ů─ç za pierwszym razem bo ju┼╝ 7 dzie┼ä a ja nadal nie odczuwam prze┼éomu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po testowaniu kilkunastu z rz─Ödu stwierdzam ┼╝e lepiej stosowa─ç sprawdzone. [link widoczny dla zalogowanych] Wykonuje go wi─Ökszosc lekarzy.
Moje objadanie to nie sa monstrualne ilosci pozywienia...wystarczy kanapka, ciastko,chipsy razem, i do toalety...Jakby obliczyc srednia to wymiotuje raz w miesiacu...ale wymiotuje, a wiec jest to choroba. Chciaz zupełnie nie wiem co to ma wspólnego z chorobami tarczycy ale... Schodziła z ciebie woda w kolorze zgniłej zieleni- nie wiem nie znam sie , w koncu nie studiowałam medycyny, ale z tego co tombak opisywal to wiele osob nie wie co za brudy ma w sobie ( które osiadaja latami i to one tak jakby truja organizm toksynami, wchłaniaja sie do krwi i obiegaja calutkie ciało). chop czy baba? Tylko na wadze brak wyniku z tej ketozy. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie mog┼éam=czu┼éam si─Ö po tym jak po ci─Ö┼╝kim zatruciu. cze┼Ť─ç wam a tak po za tym to o gustach sie nie dyskutuje i nie powinno sie ich tak ostro krytykowac jak niekt├│rzy tutaj... My takich pacjent├│w od razu wyganiamy z salonu. Paznokie─ç za┼Ť za┼éatwiam tak, ┼╝e nacinam go z boku tak g┼é─Öboko wzd┼éu┼╝ bocznego brzegu na ile to si─Ö tylko da. co do wymiotow to pewnie dostaniesz leki przeciw wymiotne ja takie dostalam i po narkozie zero nawet mdlosci wiec tym naprawde sie niemartw . pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

IgG 325,10 IU/ml dodatni, IgM 1,47 COI dodatni, to posz┼éam natychmiast jeszcze w poniedzia┼éek wieczorem na prywatn─ů wizyt─Ö do innego ginekologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
da sie wszystko przezyc jak sie wie ze ma byc lepiej zw zdrowiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale to bylo po jednym nieudanym interview, gdzie niby odpowiadalam dobrze, ale nie podpasowalam. [link widoczny dla zalogowanych] Zobaczymy, w sumie, masz racj─Ö, raz si─Ö ┼╝yje, i nasz czas jest teraz nie p├│┼║niej...Jak si─Ö teraz nie uda, mo┼╝na dalej kombinowa─ç Lubi─Ö takie przygody, cz┼éowiek nabiera og┼éady a zarazem ma poczucie, ┼╝e co┼Ť dzia┼éa
czarodziej niesamowity.ale na pierszej wizycie to w tyłek po palcu wchodzi,potem jest tragedja bo ma juz nas w dupie. A kupujac tani lakier mozna zaopatrzyc sie w dopbry utwardzac i od razu lakier bedzie sie dłuzej trzymał oczywiscie wszyscy do bolu Dopiero jak zapialam nie na kurs prawojazdy zrobilam postepy. Czy ja wymagam za wiele... [link widoczny dla zalogowanych]
Ale wiem ┼╝e dosc si─Ö ceni jesli chodzi o aquamid, a po ostatniej konsultacji (nos) i opiniach o piersiach, to nawet na usta bym do niego nie posz┼éa :> jesli on bedzie wmawial Ci ze to Twoja wina po prostu wyjdz z pokoju, bo to nieprawda ze Ty zawinilas. tez licze na dluzsze leczenie, ale wiem ze warto. Na czarne rozja┼Ťniacz a na br─ůzowe rude - krem rozja┼Ťniaj─ůcy (do kupienia w hurtowni fryzjerskiej) Mam nadzieje ze mimo wszystko jeszcze nas tu odwiedzisz. kasie┼äka 23 ja dzisiaj mam wielkie jedzenie i zobaczymy jak b─Ödzie. tylko ciezko mi sie nie czerwienic jak zwracam dosc duzo uwage otoczenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a u chirurga juz byłam i nic to nie pomogło tylko jeszcze bardziej bolało!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jezeli chodzi o wap┼ä to jem jogurty, mleko itd. By┼éam dzi┼Ť u pana Tomasza Pietrzyka i musz─Ö powiedzie─ç ┼╝e bez rewelacji, zwyczajne strzy┼╝enie tak jak u innych fryzjer├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bylam tam tez kolejny raz w 2008 roku... [link widoczny dla zalogowanych] Mam alergię na pyłki traw.
Chcialabym to zrobic ale wstydze sie isc do apteki i poprosic o przyzad do lewatywy nie mogli jej pomoc bo tam przelamuja ten strach wlasnie z udzialem ptasznikow - a tych ona sie tez nie boi... Po 4-5 kapsu┼éce wcze┼Ťniejsze dolegliwo┼Ťci min─Öly i zacz─Ö┼éy si─Ö inne. do a jak my┼Ťlicie 19mm) Przepisa┼é mi Lutein─Ö 50. [link widoczny dla zalogowanych]
A zdjecie zamie┼Ťci─ç w necie to zaden problem. wyszlo dokladnie tak jak chcialam!! Nosi┼éem si─Ö z tym ju┼╝ do┼Ť─ç d┼éugo i dopiero wtedy mia┼éem okazje do zakupu. Moje ┼╝ycie sie zawali┼éo ,jest mi ┼║le nie wiem co mam ze sob─ů zrobic raz juz da┼éam mu szanse 6 lat temu i ponownie to zrobi┼é . wiem ze kolana sprawiaja ogolny problem..duzo ludzi narzeka na nie. nawet jak zmniejszysz biust to na staniki nie b─Ödziesz wydawa─ç mniej, bo dobry biustonosz kosztuje tyle samo, niezale┼╝nie od tego, czy on ma ubiera─ç male┼ästwa 75D czy spory biust typu 65GG. Nigdy nie byly duze, bo to wkoncu popularne B, ale teraz w biustonoszu prezetuja sie zdecydowanie lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po roku na diecie niskotluszczowej spadek masy 18%, o umiarkowanej ilosci tluszczu 12% i na atkinsie 13%.
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiscie tatlim, nie zamierzam nikomu niczego udowadniac na pewno zmaleje nie ma sie co oszukiwac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cze┼Ť─ç dziewczynki [link widoczny dla zalogowanych] Ja mam te┼╝ niewielk─ů kreseczk─Ö w dolnej cz─Ö┼Ťci szyi, teraz po pi─Öciu miesi─ůcach widz─ů j─ů tylko Ci co wiedz─ů Jak ju┼╝ pisa┼éam wcze┼Ťniej nie smarowa┼éam niczym, moja p.doktor co prawda poda┼éa mi kilka nazw ma┼Ťci, ale sama w nie nie wierzy┼éa widz─ůc u pacjentek smaruj─ůcych sie - bliznowce.
mo┼╝e kto┼Ť pami─Öta tak─ů piosenk─Ö z lat 80 ┼Ťpiewan─ů przez kobiet─Ö po francusku - teraz si─Ö nie ┼Ťmiejcie - nie pami─Ötam tytu┼éu ani wykonawcy - w refrenie jest co┼Ť takiego : Ja zacz─Ö┼éam wczoraj.. Z g├│ry dzieki Kurcze Nawet nie wiecie jak zazdroszcz─Ö wszystkim, kt├│rzy maj─ů kr─Öcone w┼éosy. Kurcze boj sie. [link widoczny dla zalogowanych]
to imi─Ö najmlodszego dziecka Wisniewskiego Mam nadziej─Ö, ┼╝e mi co┼Ť poradzicie - to dla mnie wa┼╝ne nie dopusci do glodu to da rade na niej wytrzymac czesc Margolcia,u mnie 4 ty dzien,zero glodu,samopoczucie ok;] ja zupe miksuje bo wtedy latwiej mi przelknac to swinstwo,blee Piszecie to o jakichs grupach I i II a ja nawet nie wiem jaka mam.. polecam the smiths, nie starzeje si─Ö Zobacz─Ö na d┼éu┼╝ej dzieci─Ö w II po┼éowie sierpnia - i pewnie troszk─Ö dobrze, ┼╝e od siebie odpoczniemy, bo wiek dojrzewania mocno j─ů dopad┼é i czasem bywa nerwowo Sama bez plan├│w urlopowych, mo┼╝e jakie┼Ť weekendowe - resztki urlopu trzymam na jesie┼ä i ew. jak dlugo woda splywa przez tak ustawiony kranik.Im wolniej bedzie woda wplywala do jelita, tym pozniej zaczna sie ruchy perestaltyczne kiszki, bedziesz mogla wlac w siebie wiecej wody,
Marcia wytrzymamy!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastŕpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 88 Dru┐yna Harcerska Mitra Strona G│ˇwna -> Co, gdzie i kiedy? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin