Forum 88 Dru┐yna Harcerska Mitra Strona G│ˇwna

- naturalnym (!!!) wygladzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 88 Dru┐yna Harcerska Mitra Strona G│ˇwna -> Co, gdzie i kiedy?
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 20:47, 09 Kwi 2014    Temat postu: - naturalnym (!!!) wygladzie

A nicka zmieni─Ö jak schudn─Ö do 85.
[link widoczny dla zalogowanych]
Za to znalaz┼éam co┼Ť co mo┼╝e by─ç dla Was interesuj─ůce a mianowicie co mo┼╝e si─Ö sta─ç z organizmem po takiej g┼éod├│wce. Eric stipa dla mnie do bani sprawdzi┼éam, na rynku g┼é├│wnym to samo, jean louis david masakra, salon na dietla tez bez rewelacji, juz nie mam si┼éy a chcia┼éabym w koncu wyjsc zadowolona
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma co wpycha─ç na si┼é─Ö, je┼Ťli si─Ö nie da to lekarz powinien przepisa─ç co┼Ť innego.
Wczoraj zakonczyłam 10 dniowa glodówkę od dzisiaj z niej wychodzę lżejsza o 8 kg pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie to nie pomoglo, zapisal mi nastepnie 10 zastrzykow, po ktorach juz na pewno pomoze...
[link widoczny dla zalogowanych]
do┼Ť─ç szybko, jak na jako┼Ť─ç oczekiwan─ů za t─Ö cen─Ö zacz─Ö┼éy p─Öka─ç.

W mojej sytuacji bylo to jego uzaleznienie od rodzicow i niedojrzalosc emocjonalna. [link widoczny dla zalogowanych] Mieszkam na Gaju.
(tzn. Ja dzisiaj robię 9 dzień i efektów żadnych narazie nie widze. Wszyscy macie rację. igraine Co poradzić? [link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym sam informuje z g├│ry, ┼╝e przy porodzie b─Ödzie, nawet je┼Ťli to ma by─ç ┼Ťrodek nocy. dzieki moj brudny dywan odzyskal drugie zycie ma teraz przecudne kolory i wyglada jak nowy naprawde polecam bo warto i dziekuje za podpowiedz po co Ci to wszystko? ale wiadomo, ┼╝e o mnie chodzi Wulkan energii i najlepszy fryzjer u jakiego bylam! Benusik- powalczy┼éam z tymi otr─Öbami- nie po┼╝a┼éowa┼éam ich i ..
4 miesi─ůce (tylko?
Akurat Anakondo 90 g tluszczu i 200 g bialka to kcal mniej wiecej tyle samo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez z Mississauga
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pewno pomaga poczu─ç, ┼╝e masz mi─Ö┼Ťnie brzucha . eeeh wy macie racje z tymi glodowkami ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Billy Zane, Kevin Costner, Leonardo di Caprio.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Godzina 13:
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam do Was pytanie. [link widoczny dla zalogowanych] Dzielenie ampułek na pół jest lekko niehigieniczne...
Wiem jedno i wie to juz każdy kto pojechał na wyspę. Ime, to daj Mani buziaka...............!! wasza sprawa... Al Pacino!!!i tylko on. a Wy macie dzieci? [link widoczny dla zalogowanych]
hadziajka84 u mnie jest to samo. chic- good times PS. Oczywi┼Ťcie pacjentki im obce odys┼éaj─ů. brzuchanski to operujacy tam lekarze, mowiacy, jak i caly personel szpitala, po polsku! A co do lekarzy w Niemczech - nie ma czegos takiego jak gabinety prywane czy pa┼ästwowe. kobieto!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ni, poczekam i zobacze, moze poprzestawiaja cos w rozkladzie organizowanych kursow.
[link widoczny dla zalogowanych]
aga-----w┼éasnei by┼éo kiepsko z moj─ů przemian─ů materi i chyab mi sie przez t─ů zupk─Ö poprawia i bardzo sie z tego ciesz─Ö bo do┼éowa┼éo mnie to ze chodzi┼éam co 3 lub 4 dni na kibelek
dla mnie imie nikola czy oliwia to szczyt glupoty.poprostu jakies niedowartosciowanie rodzicow nakazuje dawac takie i miona dzieciom.wiocha jak sie patrzy.
I w┼éa┼Ťnie czy mog─Ö si─Ö masturbowa─ç teraz czy nie?!
Ale nie marty si─Ö Konspiracja Tw├│j nie jest gejem, troch─Ö optymizmu
http://forum.starania.pl/viewforum.php?f=37
hahahhaha ale historie ahhaaha az sie boje pomyslec co to bedzie gdzy na mnie przyjdzie pora ahahah
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo bym prosi┼éa o pomoc jak ktos s┼éysza┼é o tym, podobno jest w ktorejs ulicy odchodz─ůcej od rynku ale jak nie znalaz┼éam, mia┼éam tylko takie informacje ale skutu├│w zadnych z tego szukania.Wiec jakby ktos cos wiedzia┼é to prosze o pomoc.

S┼éysza┼éam o dr ┼Üwidraku bardzo du┼╝o dobrych opinii a teraz przeprowadzam si─Ö do Wroc┼éawia i przyznam, ┼╝e szukam kogo┼Ť dobrego [link widoczny dla zalogowanych] Podgrzewam j─ů troch─Ö w garczku i dodaj─Ö troszk─Ö soku z cytryny i nak┼éadam na ca┼ée w┼éosy, na jakie┼Ť p├│┼é godziny zawijam to w koka i podpinam a potem sp┼éukuje, po paru razach znik┼éo mi to sianko i w┼éosy l┼Ťni┼éy ostatnio zacz─Ö┼éam u┼╝ywa─ç od nowa odzywki bez sp┼éukiwania pantene w┼éosy kr─Öcone, ale powiem ze nie jestem zadowolona bo w┼éosy wygl─ůdaj─ů tylko ┼éadnie jak sie na┼éo┼╝y a jak wymyje to przez ni─ů od nowa siano!
Na razie zyje ale chyba z lakka na prawde pic mi sie chce.mam do stracenia na dobr poczatek oko┼éo 10 kg tak dla sprawdzenia dzia┼éania L i potem dalsze 20kg , posprawdzalam opakowania , tabletki wydaja sie oryginalne. Pamietaj ze mocz z rana trzyma sie w szklanym naczyniu do wieczora, nie zakreca, tylko przykrywa np gaza, lub lignina. Piszcie dziewczyny kt├│re mia┼éy problem z prolaktyn─ů ! darunia198953 waze 58kg z tym ze wazylam 62kg i mam 162cm wiec praktycznie tyle co Ty. super ze ktos poruszyl w koncu ten temat ja mam 42-43 i tez oczywiscie ci─Özko zakupic jakis fajny but podpisuje sie jak najbardziej pod petycja i trzymam kciuki zeby cos sie w koncu udalo zrobic..chociaz szczerze mowiac czarno to widze sklepy z butami sa nastawione maksymalnie na zyski czyli na sprzedarz obuwia w typowychrozmiarach 39-40..o nas juz nie mysla..czy oni uwazaja ze nie ma kobiet ze stopami wiekszymi niz 41?? [link widoczny dla zalogowanych]
Interesantka to nie by┼éo dziwne tylko tak ┼║le to uje┼éam po prostu. najlepsze jest to ┼╝e fryzjerzy nigdzie sie nie spiesz─ů bo nie maj─ů ju┼╝ nast─Öpnej modelki wi─Öc doskonane wystylizowali mi fryzurk─Ö. prosze o kontakt w tej sprawie Ona naprawd─Ö pomaga i jest dobra ale bez diety i ─çwicze┼ä nic cud├│w nie zdzia┼éa!!!ona dzia┼éa tak: naparem z rumianku oczywi┼Ťcie Do niedawna ca┼éy czas je prostowa┼éam i to dzie┼ä w dzie┼ä przez ok 2 miesi─ůce... Bo jeszcze przed przebiciem p─Öpka kupi┼éam sobie kolczyka takiego normalnego, ze swyk┼éego tworzywa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i to sie przyda
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale w ko┼äcu musia┼éam - tarczyca przestawi┼éa mi tchawic─Ö , krta┼ä , nie mog┼éam normalnie prze┼éyka─ç , zaczyna┼éam si─Ö poddusza─ç , a jeszcze lekarz mnie postraszy┼é, ┼╝e mo┼╝e si─Ö zapa┼Ť─ç nawet w trakcie snu i si─Ö zadusz─Ö naprawd─Ö, wi─Öc w lipcu ubieg┼éego roku usun─Ö┼éam sobie to wielkie CO┼Ü.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oberwa┼éam za ni─ů, za siebie i dosta┼éam rozkaz wojenny odcholowania panny. witam wieczorkiem!!!
Witaj otco
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
waga 66 kg, wzrost 168, cel 58 kg.
Ja uwa┼╝am, ┼╝e problemy z przestojami wagi to efekt zapar─ç.

tego lekarza poleci┼éa mi mojego ch┼éopaka kolegi ┼╝ona poniewa┼╝ pracuje tam na ginekologii [link widoczny dla zalogowanych] czy jest jaki┼Ť przyrz─ůd albo maszyna do robienie tych paznokci ┼╝elowych??
szybko.....) Do kupienia w Szwajcarii albo u nas online. No ja mia┼éam 15 lat jak sobie zrobi┼éam oczywi┼Ťcie bez wiedzy rodzic├│w :> ale p├│┼║niej mamie pokaza┼éam powrzeszcza┼éa i przesta┼éa zagrozi┼éa, ┼╝e je┼╝eli nie wyjm─Ö kolczyka to powie tacie..a ja jej powiedzia┼éam co z Ciebie za matka to zrozumia┼éa, ┼╝e to jest m├│j p─Öpek i moja sprawa Cho─ç oczywi┼Ťcie jeste┼Ť doros┼éa i to Twoje wybory. Kole┼╝anka zrobi┼éa mi w szkole,ale w czystych warunkach. [link widoczny dla zalogowanych]
By brzuszki szybko si─Ö nie znudzi┼éy, mo┼╝na ─çwiczenie ÔÇ×brzuszk├│w dowolnie modyfikowa─ç unosi─ç nogi w g├│r─Ö i jednocze┼Ťnie podnosi─ç biodra w g├│r─Ö. Mo┼╝e niech na studia dymania p├│jdzie - lemka profesorka? Tak jak kesie┼äka powiedzia┼éa┼Ť ja te┼╝ nigdy siebie tak nie obserwowa┼éam jak teraz. Ponad to jak przynajmniej wyczyta┼éam w necie ten lekarz mia┼é praktyki i samego Ilizarowa, gostka kt├│ry wymy┼Ťli┼é t─ů metod─Ö wyd┼éu┼╝ania. A co tu pisa─ç jak u mnie waga od dw├│ch dni stoi na 76,2 i nie chce przekroczy─ç I-szej bariery 75 kg?! Bo to strasznie kreci ch┼éopakow wyobracie sobie, ze te torbiele do 5cm da sie leczyc lekami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest bosko!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo tylko ten maleńki fragment był zdrowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastŕpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 88 Dru┐yna Harcerska Mitra Strona G│ˇwna -> Co, gdzie i kiedy? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin